onsdag 23. mars 2011

Let them eat cake!

Etter gårsdagens begredelige lesing av selvangivelsen, 
har vel sjelden tittelen passet bedre!

Det sies at da den franske dronningen Marie Antoinette ble gjort 
oppmerksom på at det ikke fantes brød og at hennes folk sultet, utbrøt: 
"Qu'ils mangent de la brioche"  
-la dem spise kake!

Dette har også Danske Rice lagt merke til, og passende nok trykket på 
en av sine kakespader, som bare MÅTTE bli med meg hjem for en tid tilbake :)

Kakespade fra det danske merket Rice



Fra rice fikk jeg også med meg to småbokser som passet perfekt i matboksene fra Matpakkebloggen.



Boksene fant jeg på Traktøren!


Sist jeg skrev om disse matboksene var jeg engstelig for om lokkene ville sitte skikkelig, men etter å ha overlevd skolens skidag med fall, slo jeg meg til ro med at dette gikk kjempefint!
 
-Dette ble senere samme uke motbevist etter et lite syltetøy-uhell!

Perfect match!


Fant forøvrig også ut at kakegaflene våre passet perfekt i matboksene, 
så gutta spiser med ekte Hardangerbestikk til lunsj :)


2 kommentarer:

  1. Kul kakespade :-) De småboksene har jeg mange av, helt supre til småmat!
    Venter på brev fra Den store stygge ulven / Engelen ( alt ettersom, men satser på sistnevnte)...

    SvarSlett

Visste du at du ikke trenger egen blogg for å kommentere i andres blogger?
Der du må velge "kommentèr som" under kommentarfeltet, kan du velge navn/nettadresse, eller anonym! Da skriver du bare inn navnet ditt!
Takker for alle hilsener :)