torsdag 17. mars 2011

Håndlaga 2011!

Gjennom bloggen til Chattèm fikk jeg vite at den årlige håndlaga-konkurransen var igang!
Dette er en årlig mønstring for alle landets kreative sjeler med mange kategorier som f.eks Barn, Redesign, Klær, Smykker osv! Meningen er å sette søkelyset mot den store bredden av kvelitets-håndverk som utføres over det ganske land, noe du kan lese mer om HER

Hvem som helst kan nominere et spesifikt produkt, men vær rask, det er siste mulighet i dag! 
30. Mars vil 10 produkter i hver kategori publiseres for avstemning!


Jeg har nominert i 2 kategorier!


Redesign Greta McGraw
 
Jeansveske




Og i  kategorien Barn, har jeg tatt meg friheten å nominere min egen lekelenke!






2 kommentarer:

  1. Fine nominasjoner da gitt:) Elsker redesign, og den lekesnoren er jo helt genial! Jeg bruker en snor med borrelås som jeg ikke vet hvor kommer fra:p Men kanskje jeg skulle sy en snor til guttungen ja! Du er smart:)
    Ha ei riktig fin helg!

    SvarSlett
  2. Takk for det! Jeg har mine overalt, både i bilen, vogna, trilla, osv Flere av mine kunder har sagt at selve snora ble mer populær en leken som var festet i den :D

    GOD HELG til deg også :)

    SvarSlett

Visste du at du ikke trenger egen blogg for å kommentere i andres blogger?
Der du må velge "kommentèr som" under kommentarfeltet, kan du velge navn/nettadresse, eller anonym! Da skriver du bare inn navnet ditt!
Takker for alle hilsener :)