fredag 18. mars 2011

Stjernepose

Da er stjerneposen ferdig!
Mørk blå kraftig bomull med stjerner i lyseblått og hvitt, 
foret med marineblå fleece!
Som på de andre posene jeg har sydd, så har også denne delbare glidelåser som gjør at hele fremsiden kan tas av, og baksiden kan benyttes som et lunt sitteunderlag, eller for å beskytte mot smuss i vogna!


Stjernepose No. 2


Med toppen kraftig snurpet sammen






Anorakksnor i løpegangen med snorstopper i hver ende



Anorakksnor med snorstopper





Trykknapper for å lukke i bunn





Delbare glidelåser gjør at fremsiden kan tas av





Baksiden





Stoffet har en slitt effekt som vises best øverst på baksiden





og en stripe tvers over nedre del





ved interesse, ta kontakt pr mail maichen.hansen@gmail.com

7 kommentarer:

  1. Åh den er så fin, men trodde du hadde solgt den.. Så jeg har gått til innkjøp av stoff for å sy selv nå så:/ så kan ikke ta meg råd til den akkurat nå! :)

    SvarSlett
  2. Det forstår jeg :) Du hadde ingen kontaktinfo på bloggen din, så jeg svarte deg på det forrige stjerneinnlegget at den var for salg igjen!

    Men kjempegøy å sy egen pose, så du kan bare glede deg :) Lykke til!

    SvarSlett
  3. Kjempefin pose!

    Må jo spørre hvor du har finnet det stjernestoffet ;)?
    *Anette*

    SvarSlett
  4. Takk for koselig kommentar i bloggen min:) Likte den posen kjempegodt! Stjernestoffet vr nydelig!

    SvarSlett
  5. Takk for kjempehyggelige tilbakemeldinger!

    Vet du, Anette, jeg har lenge lett etter et fint stjernestoff, og dette er rett og slett spisebrikker som jeg kastet meg over på et posesalg på Åhlens!
    Elkser stoffet, men har desverre ikke funnet mer av det :(

    Om du finner noe, tar jeg gjerne imot tips, for dette har jeg lyst til å sy mer av!

    SvarSlett
  6. Hei Flinke Maichen!
    Du lager masse fint:)

    Jeg digger disse vognposene, og lurer på om du kunne tenkt deg å lage til gullene mine?

    Vi har denne vogna her: http://strollerqueenreviews.blogspot.com/2010_05_01_archive.html

    Og den eldste min er en jente som er litt sånn lyserosa, og han lille guttenbroren er mere lyseblå........ :)

    Siri

    SvarSlett
  7. Selvfølgelig kan jeg det, Siri, tusen takk, det blir kjempegøy :) Jeg sender deg en mail, jeg, så finner vi ut av det :)

    SvarSlett

Visste du at du ikke trenger egen blogg for å kommentere i andres blogger?
Der du må velge "kommentèr som" under kommentarfeltet, kan du velge navn/nettadresse, eller anonym! Da skriver du bare inn navnet ditt!
Takker for alle hilsener :)