onsdag 16. mars 2011

En overraskelse..

..lå og ventet på meg i postkassen da jeg og lillebror skulle ut på tur i dag! Jeg ELSKER pakke i posten, og det at ma ikke venter noe, og ikke har anelse om hva som er oppi, er enda bedre! Når jeg så ser at det er min mor som står som avsender, så bare VET jeg at dette er bra:)
Min mor og tante er eneggede tvillinger, har samme yrke, samme hobbyer og bor i samme hus!
Tante W har også eneggede tvillinger på 8, som er adoptert fra Filippinene, så her er det tvllinger i fleng :) Disse fire flotte søte jetene hadde vært på shopping og handlet gave til "malla" som de kaller meg,og se hva jeg fikk da!! Jeg må bare være verdens heldigste :)

Nydelig skjerf og billedramme fra Lisbeth Dahl






LIKER!!




Og så må jeg bare slenge med bilde av finingen min 
ute på tur i stjernposen sin!

Kul fyr i mammas hjemmelagde stjernepose!



Mammas stolthet <3




Min vakre sønn!


Må bare si at jeg er ekstremt fornøyd med at jeg kan sette opp ryggen i selve bagen på Simo-vogna! Om ikke hadde vi nok måttet bruke sportsvogna nå. Glad for at han fremdeles kan sove i bagen, selv om han vil opp og se litt mere nå!

1 kommentar:

Visste du at du ikke trenger egen blogg for å kommentere i andres blogger?
Der du må velge "kommentèr som" under kommentarfeltet, kan du velge navn/nettadresse, eller anonym! Da skriver du bare inn navnet ditt!
Takker for alle hilsener :)