fredag 18. mars 2011

Orden i rekkene! -en annen favoritt!

Jeg kjøpte for en tid tilbake en DYMO av den gamle typen, og har lenge hatt den liggende i skapet! ENDELIG var jeg den lykkelige eier av en slik fantastisk maskin!! Den har ligget i skapet i ca 2 mnd, men i helgen fikk den bein å gå på!! Nå har vi stortsett merket det som merkes kan, og jeg er stadig på utkikk etter mer! Jeg synes merkelappene er så fiiine, og liker så godt at bokstavene blir plassert litt tilfeldig! Den har ikke norsk Ø, men med svenske bokstaver blir det jo hakket mer sjarmerende :)


DYMO



Orden i sysakene!



Hyllene i skoskapet hvor guttene har luer og hansker o.l



Nå vet både store og små hvor klærne skal ligge :)















Slik holder vi orden på hvem som har hvilket glass, og sparer oppvask!



Et eget hjem for oppvaskbørsten!



Og selvfølgelig, den store klokeboken!

6 kommentarer:

  1. WOW nå ble jeg misunnelig Maichen.. En sånn tror jeg jammen jeg vil kjøpe meg også!!! :) Utrolig praktisk med glass oppbevaring da. Det var kjempe lurt :D

    SvarSlett
  2. Hehe. Marianne, du som er organiseringens mor!!! Jeg liker maskinen kjempegodt og er veldig fornøyd med kjøpet! Koster en 120-lapp på Clahs'ern :)

    Og glassene er jeg også veldig fornøyd med! Det er i utgangspunktet brettet til 4 tapas-skåler fra Paul Berceuse, hvor jeg har mistet den ene skåla, så blir aldri brukt til noe annet likevel :)

    SvarSlett
  3. Ooo tøft!! Brings back memories hehe, jeg fikk en dymo til bursdagen da jeg var 12 eller noe sånt. Skulle ønske at jeg hadde den nå! =P

    SvarSlett
  4. Hehe, jeg har ØNSKET meg en slik en siden jeg var 12 tror jeg :)Godt å bli voksen :D
    God helg til deg :)

    SvarSlett
  5. Genialt, og veeeldig gøy :)

    I <3 DYMO :)

    SvarSlett

Visste du at du ikke trenger egen blogg for å kommentere i andres blogger?
Der du må velge "kommentèr som" under kommentarfeltet, kan du velge navn/nettadresse, eller anonym! Da skriver du bare inn navnet ditt!
Takker for alle hilsener :)