fredag 8. oktober 2010

Hvordan gikk det egentlig?

Jeg hadde jo noen små og store prosjekter her i huset før lillebror kom til verden! Men som kjent går det ikke alltid helt som man har tenkt seg :)
Etter å ha brukt 9 måneder på å strikke en fot, satte jeg alle kluter til for å få resten av hentedressen ferdig når jeg begynte å gå på overtid! Stolt som en hane (eller høne?) klarte jeg å fullføre prosjektet, og kunne skryte i øst og vest, om at jeg hadde fulgt en strikkeoppskrift helt alene!
Litt mye hastverk ble det vel strengt tatt på slutten, for hentedressen ble alt for kort, og stakkar lillebror fikk den ikke over skuldrene engang! Dermed var vi veldig glade for at vi hadde med et alternativ, om enn noe for stort!
Romslige greier :)

Buksa godt trukket opp :)

Jeg hadde jo også noen oppussingsobjekter jeg fordrev tiden med frem til fødselen, og jeg ble utrolig fornøyd med resultatet ! Jeg skjønte jo  at det var uaktuellt å legge lillebror på rommet alene helt fra begynnelsen, så vi satte jo skuvsenga inn på rommet vårt så den skule være klar til ankomst, og gledet oss stort! 
Etter 6 uker, hadde mini sovet totalt rundt 4 timer i den fine senga som mamaen hadde arbeidet så hardt med! Lillemann ville mye heller sove mellom mammaen og pappaen sin, hvor det var kort vei til pupp og kos, og det var egentlig helt i orden :)
Den siste uken har derimot mammaen prøvd å begynne å tenke å slike ting som "rutiner", og lillemann har faktisk sovet 5 netter i strekk i senga si! Hurra! 
Etter at jeg monterte på sengehimmelen fra sprinkelsenga, med uroen fra mor på Rognan, så ble det litt lunere i kroken hans, så jeg tror det gjorde susen!

Slik ble det med sengehimmelen på!

 Den nydelige uroen mamma har heklet :)

1 kommentar:

Visste du at du ikke trenger egen blogg for å kommentere i andres blogger?
Der du må velge "kommentèr som" under kommentarfeltet, kan du velge navn/nettadresse, eller anonym! Da skriver du bare inn navnet ditt!
Takker for alle hilsener :)