søndag 17. oktober 2010

Hell i spill..

Jeg har vært så heldig at jeg har vunnet denne lekre puten  fra  Skovly Collection på facebook-siden "Tips & Inspirasjon til hjemmet"




Åh, som jeg gleder meg til å få den i posten!
Jeg har ingen slik fin benk for å ha den på, men tror den kan gjøre seg fint i "kosekroken" i sofaen selv om den er stor! Blir spennede å se når den kommer!
Jeg tror uansett jeg må skaffe meg en fin liten hagebenk for å bruke den på til sommeren :)

Ellers går søndagen med til å ferdigstille babyteppet til lillebror, mens vi venter på svinesteika som står i ovnen på langtidssteking! Var det noen som sa husmor? Jeg strikker i alle fall for harde livet mens jeg har sjansen og mini sover, og har en ide' om å strikke en lue som skal gis i julegave, og jeg er spent på om jeg får det til!

Ønsker alle en god søndag! Nyt timene som er igjen av helgen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Visste du at du ikke trenger egen blogg for å kommentere i andres blogger?
Der du må velge "kommentèr som" under kommentarfeltet, kan du velge navn/nettadresse, eller anonym! Da skriver du bare inn navnet ditt!
Takker for alle hilsener :)