lørdag 11. februar 2012

Back on track!!




..etter en stund med strikkedilla, så har jeg endelig 
funnet tilbake til min gamle kjærlighet jan!

Min lille skatt er ikke lengre så liten som har har vært,
og vi har en kraftig økende buksemangel i huset.
Når selv min bedre halvdel var enig i dette, var
tiden inne for å finne veien opp på loftet til Jan igjen.

Denne buksen har jeg lenge hatt i tankene, inspirert av 
alle du kule modellene som finnes i butikker, og som sys
rundt i de tusen Hobby-hjem.

Endelig turte jeg prøve meg, og må si at jeg ble 
fornøyd med resultatet.
Faktisk såpass fornøyd, at jeg i et litt engasjert
øyeblikk vurderte å gå ned å prøve lure-prøve buksa
på lillingen som ligger og sover !


Denne blir det nok garantert flere versjoner av!








Ønsker alle en kreativ lørdagskveld!


5 kommentarer:

  1. Utrolig fin, har aldri sydd bukser på lillesnupp, kanskje man skulle prøvd seg. Liker du har funnet frem Jan, håper han var ikke for støvete :P

    SvarSlett
  2. Nei nå ble vel mamma ganske så imponert, tenk at jenta mi er så flink.

    SvarSlett
  3. Sigdis: Jan har selvfølgelig skikkelig trekk over seg, så han var i fin form, og jeg tror han var glad for å se meg :) Det er jo enkelt å sy bukser, go du som er så flink, får nok sydd noen snuppete bukser på null komme nix :)

    Mamma: når jeg er så heldig og har en så fantastisk flink mamma, så er det vanskeli å å ikke la seg inspirere <3

    SvarSlett
  4. Fin bukse ja! Digger fargene du har brukt. Og det er utrolig hva et par lommer gjør med et plagg ;)

    SvarSlett
  5. Så kul den var!!! :D
    Flinka!

    SvarSlett

Visste du at du ikke trenger egen blogg for å kommentere i andres blogger?
Der du må velge "kommentèr som" under kommentarfeltet, kan du velge navn/nettadresse, eller anonym! Da skriver du bare inn navnet ditt!
Takker for alle hilsener :)