mandag 20. juni 2011

Sooooolkrem!

I April sydde jeg en vanntett stellepose på bestilling, noe jeg tenkte at 
jeg måtte ordne til meg selv også!
Etter å ha sett Hilde i bloggenPuslespillprikker sitt smarte
bruksområde på noe lignende, kjønte jeg at jeg måtte ha en slik til ferien.

Da blir det, som seg hør og bør, stresset sammen en solkrempose
str XL kvelden før ferie, og resultatet ser dere bilder av under.
I denne er det plass til både mange flasker solkrem, og noen
våte badebukser i tilegg om nødvendig!








Benytter anledningen til å ønske alle en riktig god sommer!
Jeg tar ferie, og blir nok å oppdatere bloggen sporadisk
ved tid og anlednig. 
Først og fremst skal jeg kose meg med sol og
sommer sammen med alle 4 beste-guttene mine<3

GOD SOMMER!!

3 kommentarer:

  1. Så fin pose! Min ble svært hyppig brukt under syden-ferien vår! Veldig kjekt å ha alle solkremflaskene man trenger i løpet av dagen samlet i en pose, og litt mer dekorativt enn en plastpose :o) Og hvis litt søl, blir ikke alt annet tilgriset!
    Reisefølget vårt fikk tilsvarende pose, og den ble like mye brukt. Har flere på bestilling, så det er vel bare å finne frem symaskinen...

    Håper vi rekker å treffe dere mens vi er i Trøndelag. Vi reiser til helga.
    God tur og kos dere masse-masse! Sol og bad er herlig!

    SvarSlett
  2. Herlig! Ser mange muligheter for denne, så er glad jeg fikk ordna den i siste liten :) Vi er tilbake 5/7, og håper vi rekker dere da!!
    God tur nordover i alle fall :)

    SvarSlett
  3. Så lekker pose :) God tur og ha en strålende sommer. Jeg gleder meg til mange fine innlegg til høsten:)

    SvarSlett

Visste du at du ikke trenger egen blogg for å kommentere i andres blogger?
Der du må velge "kommentèr som" under kommentarfeltet, kan du velge navn/nettadresse, eller anonym! Da skriver du bare inn navnet ditt!
Takker for alle hilsener :)