tirsdag 12. april 2011

En vanntett stellepose!



I løpet av de siste dagene, har en vanntett stellepose tatt
form! En kunde ønsket en pose som var delvis vanntett, da hun
ofte satte fra seg ting på bakken f.eks!

Her er det voksduk nederst, og stoff øverst for at den
skal kunne snurpes pent sammen! 
Det ble vanskelig å sy på knapper nede, men jeg syde opp hjørnene likevel, 
slik at den forhåpentligvis står litt stødig når den settes på gulv/bakke.

Syntes stoffet på innsiden av kanten oppe gjorde seg 
godt mot resten, og håper kunden blir fornøyd :)


Delvis vanntett stellepose


Stoff på toppen for at lukkingen skal bli pen!



6 kommentarer:

  1. Så genial:) Sånn trur jeg jeg må prøve meg på også.

    SvarSlett
  2. Så lurt med voksduk :o) Ble kjempefin!

    SvarSlett
  3. Den var smart, og kjempefin!:) ligger noe til deg i bloggen min. Ha en fin dag!

    SvarSlett
  4. En slik en tror jeg at min egen lillemann trenger også, så det er bare å kaste seg rundt :)

    Kjempegøy med noe eget :)

    Tusen takk, Tone , skal løpe inn og se med en gang :)

    SvarSlett
  5. Kunden er KJEMPE fornøyd!! :-D
    Jeg bruker kun den og ikke stelleveska mi for tiden :-P
    og den står kjempegodt på bakken også!

    Takker og bukker for at du kunne lage til meg!!

    SvarSlett
  6. Så kjekt å høre strikkedolla :)
    Har ikke kommet så langt at jeg har fått sydd en til meg selv enda, men det blir, det blir :)

    SvarSlett

Visste du at du ikke trenger egen blogg for å kommentere i andres blogger?
Der du må velge "kommentèr som" under kommentarfeltet, kan du velge navn/nettadresse, eller anonym! Da skriver du bare inn navnet ditt!
Takker for alle hilsener :)