lørdag 21. mai 2011

Orden i rekkene 2




Jeg liker system.
Ikke bare i sysakene, men også i hjemmet, selv om det ikke
alltid er så ryddig som jeg ønsker!
En av tingene jeg har blirr "flinkere" til, er å la det flyte litt
og ikke ta det så hardt at det støver litt i hyllene. 
Da vil jeg heller nyte solen og gå en tur med lillemann, så
får jeg heller rydde senere :)

På badet har jeg et par småsaker som jeg er veldig glad i, som jeg synes
gjør det enklere å holde orden i rekkene, mer oversiktlig og 
gjør det enkelt å alltid sette alt på plass!


Her skal du få en liten titt!





Et skrin med yndig blondekant og glasslokk, er satt på høykant, og 
huser smykker og ringer som blir hyppig brukt! 







Her ligger de klare til bruk, og er samtidig dekorative








Et smykkestativ holder orden på kjedene!







Dette er et stativ fra Kina, som opprinnelig er brukt for å henge pensler som
brukes til kalligrafi på. 
Legg merke til at det er to rader for å henge smykker på, 
og begge kan snurres rund uavhengig av hverandre.







Det evinnelige badeskapet. Her har det tidligere vært fri flyt og umulig for
dem som ikke hadde utvidet kjentmannsprøve å finne frem!







Q-tips samlet i et tomt lysglass jeg fikk med meg fra USA







Jeg har fremme de produktene jeg bruker mest, og prøver for det 
meste å stable så mye oppå hverandre. 
Om jeg ser det fremme, er det mer sannsynlig at jeg vil bruke det!







Kajaler, pinsett, mascara, sminkekoster osv 
Står lett synlig i disse holderne!







Disse er kjøpt på loppis, og etter hva jeg har forstått, så brukes de i 
bunnen på blomstervaser for å sette blomster i!




Denne store varianten er også et loppisfunn med samme opprinnelige formål!



Har du noen smarte oppbevaringstips, 
både til store og små ting?





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Visste du at du ikke trenger egen blogg for å kommentere i andres blogger?
Der du må velge "kommentèr som" under kommentarfeltet, kan du velge navn/nettadresse, eller anonym! Da skriver du bare inn navnet ditt!
Takker for alle hilsener :)