onsdag 4. mai 2011

En stellepose og en test-smekk!



I dag har jeg sydd en stellepose på bestilling, i samme stoff som Lego-posene! 
Dette stuffet er stødig og fint, og med stripete fòr ble jeg fornøyd med reultatet!


Mønster: eget
Stoff: alt fra Åhlens
Anorakksnor fra Stoff&Stil










Siden lillemann har vært så surklete i brystet i det siste prøvde jeg meg på 
en sånn skjerf-smekke-sak! Har noen tøffe fra Joha og Tom&Trine hvor det øverste 
laget er større enn den underste, slik at det blir en stilig effekt av det, og
jeg må val bare si som sant var, at dette må jeg nok øve mere på!

Jeg tegnet av en Tom&Trine-smekke og brukte polarfleece fra S&S underst og 
Ooga Booga PUL fra Printknit ytterst!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Visste du at du ikke trenger egen blogg for å kommentere i andres blogger?
Der du må velge "kommentèr som" under kommentarfeltet, kan du velge navn/nettadresse, eller anonym! Da skriver du bare inn navnet ditt!
Takker for alle hilsener :)