søndag 3. april 2011

Sort pose og selehull!

En sort fleecepose, og enda en lilla en er ferdig.
Den stripete fra forrige søndag, og den nye lilla har fått selehull som
dere kan se på bildene. Som vist tidligere, kan snøringen øvers både
brukes til å gjøre det litt ekstra lunt om den lille skal sove,
eller for å få posen til å holde seg oppe over ryggen på vogna!







Lilla fleecepose med selehull

















Sort fleecepose








Stripete fleecepose med selehull
















Et bilde av en stellepose på tur nordover :)



Håper alle har hatt en fin helg!

5 kommentarer:

  1. For nåken fine posa :)
    Eg e godt i gang med min :)

    Korleis laga du selehull? :)

    SvarSlett
  2. Så gøy, jeg gleder meg til å se den ferdig :)
    Når jeg lager selehull, syr jeg knappehullsting rundt hele, klipper opp, og syr deretter på skråbånd for å forsterke kantene.
    Så noen som bare hadde sydd og klippet, men jeg tør ikke stole på at det holder :)

    SvarSlett
  3. Så utrolig fine poser du har laget da, kan bare ta av meg hatten for så flink du er altså ;-)

    SvarSlett
  4. Tusen takk, Simone <3 <3 <3

    SvarSlett
  5. Flinkest <3
    You're my inspiration! :p

    SvarSlett

Visste du at du ikke trenger egen blogg for å kommentere i andres blogger?
Der du må velge "kommentèr som" under kommentarfeltet, kan du velge navn/nettadresse, eller anonym! Da skriver du bare inn navnet ditt!
Takker for alle hilsener :)