lørdag 9. april 2011

Ooga-bukse!



Da har jeg sydd min første bukse!
Det ble mange "første" på denne. Første gang jeg følger mønster, 
første gang jeg syr barneklær, og første gang med stretch-stoff!

Selv når jeg gjør ting jeg ikke har gjort før, og skal prøve å følge mønster,
må jeg alltid gjøre en egen vri. Jeg tar bort noen lommer og legger til en ribb 
på toppen osv! Gøy var det i alle fall, og jeg gleder meg til
poden passer inn i str 86!


Eldste bukkene bruse kommenterte at, "den ser jo KJØPT ut!"
og det er jo nok til å smelte isfjell, så da han ønsket seg
Ooga-lue etterpå, kunne jeg jo ikke si nei :)
Må bare finne ut hvordan DET gjøres også da !




Håper alle nyter lørdagen :)


5 kommentarer:

  1. Den ble jo flott! Så morsomt stoff :o) Sånne bukser er så supre - både å sy og for den lille å bruke.

    Og du, bodyer er ikke vanskelige så lenge man har et mønster å følge. Helt sikker på at du klarer det :o)

    Ha en fi-fin lørdagskveld!

    SvarSlett
  2. gu ka flenk du e..bli så imponert...

    SvarSlett
  3. Jeg må si jeg er imponert, du er jo helt superflink, tante er kjempeimponert.

    SvarSlett
  4. Så fin bukse :) Hvor har du kjøpt mønsteret? Den så veldig god ut altså!

    SvarSlett
  5. Jeg har kjøpt mønsteret på Stoff&stil og sydd på ribb i stedet for å sy sånn kant med strikk inni :) Gleder meg til å bruke den, enda litt stor til min knert :)

    SvarSlett

Visste du at du ikke trenger egen blogg for å kommentere i andres blogger?
Der du må velge "kommentèr som" under kommentarfeltet, kan du velge navn/nettadresse, eller anonym! Da skriver du bare inn navnet ditt!
Takker for alle hilsener :)