tirsdag 13. juli 2010

Work in progress!

Endelig er det rosa skapet hvitt! Etter ca 6 strøk med hvit maling, hvor beisen piplet igjennom, så ble det malt med 4 strøk sperregrunn, for deretter å bli malt med 2 lag eggehvit! HURRA!! Finishen er virkelig ikke noe å skryte av, men det er hvitt i alle fall! Eneste problemet nå, er at jeg må pusse ned skuffene på sidene for å få dem til å passe i åpningen, for det er så tjukt med maling det at de har blitt for små!!

FØR


ETTER:

 Da passet det jo bra at knottene jeg hadde bestillt kom med posten i dag :) 
En fin liten bukett, om jeg får si det selv!




Regner meg jeg setter på de blå knottene til å begynne med, siden det skal stå på lillebrors rom, men måtte bare ha de hvite også, for det var så bra tilbud på DENNE siden!
Jeg som ikke skulle ha Stelleveske endte opp med denne freshe stellevesken fra Gaia&Ko som de hadde til halv pris også! Ser ut som at den har god plass med fin romfordeling, og så er det med ekstra skulderreim for å kunne henge den på vogna, samt en egen boks for våtservietter! Fiffig :) Gleder meg til å prøve den ut :)


 

Siden det evig-rosa skapet nå er hvitt som planlagt, var det på tide å bevege seg videre til neste prosjekt! Dette gamle skapet skal fornyes:




Slik så det ut etter et strøk med sperregrunn, og om jeg får si det selv, så ser det meget lovende ut!!



I kveld har det fått et strøk med eggehvit, og håper det bare trenger et siste strøk i morgen før det står ferdig!
Har også fått første strøket med eggehvit på skuvsenga, og når den er ferdig, tror jeg det blir lenge til neste maleprosjekt på meg! Selv om jeg også har en kommode jeg brenner litt etter å male.. 
Mulig jeg er bitt av oppussingsbasillen, men med 4 uker til termin, så begynner det vel å bli på tide å bare slappe av og samle krefter :)

2 kommentarer:

  1. Så flink du er!!
    Stelleveska var jo bare suveren da. Knalltøff!

    SvarSlett
  2. Tusen takk for det :) Den er superfresh i fargen i alle fall :) Håper den er "brukanes" også :) Masse rom i, og den boksen til våtservietter ser jo genial ut :)

    SvarSlett

Visste du at du ikke trenger egen blogg for å kommentere i andres blogger?
Der du må velge "kommentèr som" under kommentarfeltet, kan du velge navn/nettadresse, eller anonym! Da skriver du bare inn navnet ditt!
Takker for alle hilsener :)