mandag 5. juli 2010

En liten gjest i huset!

I dag har jeg hatt selskap av et lite sjarmtroll som har innviet sandkassen her :)

Vi var både på lekeplassen og litt rundt i nabolaget og tittet, og koset oss fælt! Lillemor er 3 år, og lurte fælt på hvordan det var med den babyen i magen, om den grein inni der! Hun kikket nøye inn i navlen da jeg bytta T-shirt for å se om hun kunne få øye på han, uten hell, men hun visste godt at babyene bodde inni magene å mammaene før de kom ut, OG at hun selv IKKE var noen baby, men stor-jente :) Herlig selskap, men jeg følte meg ikke direkte som en gaselle når jeg løp etter henne, og er imponert over hvor kjappe disse små er :)



Etter en hel dag i aktivitet, er det ikke så mye annet å gjøre enn å holde seg i horisontal stilling på sofaen med deilig tibehør! Denne vannmelonen må være den beste som er dyrket frem, for det søteste, friskeste jeg har smakt på lenge! Det må da være den ultimate sommermaten?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Visste du at du ikke trenger egen blogg for å kommentere i andres blogger?
Der du må velge "kommentèr som" under kommentarfeltet, kan du velge navn/nettadresse, eller anonym! Da skriver du bare inn navnet ditt!
Takker for alle hilsener :)