lørdag 17. april 2010

Lillebror's første klær! (Og hyllest til verdens beste mann)





Etter å ha sittet fast i Hammerfest i to dager, så åpnet himmelen seg et øyeblikk for å slippe meg ned til Tromsø! FLAKS at jeg sto opp tidlig, og FLAKS at jeg ringte flyselskapet! (jeg vurderte seriøst å ta hurtigruten nedover, noe som tar 2 døgn og 17 timer, men for det første var det ingen ledige lugarer, og for det andre var det en av de gamle båtene som gikk i dag, så det ble litt drøyt følte jeg..)

MEN det var mye gøyere å være stuck i Tromsø,for her har de jo så mange flere butikker, men det er en viss fare for at den kan bli mye dyrere for meg også, om det blir langvarig, hehe...
Lillebror har i alle fall fått sine aller første klær, og I <3 DAD-bodyen er godt begrunnet!


Min bror og kjæresten har vært fast i Oslo etter Metallica-konserten, og sitter i dette øyeblikk på tur til Trondheim med tog, men de har ikke videre forbindelse nordover, siden alt er fullt.
Damen på flyplassen i dag mente at det var gode muligheter for at jeg skulle kunne komme meg med fly til Bodø i morgen, siden det har gått fly måde tidlig i morges og i går, så jeg ble oppfordret til å møte en time før første avgang i morgen for å se om jeg kunne komme med! Værnes var det fremdeles ikke så mye håp for.
Så da har verdens beste kjæreste funnet ut at da kan han like greit kjøre brori og Ida til Bodø, enten i natt eller i morgen tidlig, og så kan han hente meg i samme slengen OM jeg kommer meg nedover!

Det er 713 km , ca 11 timer i bil hver veil, og likevel så gjør han det!!!
Det finnes ingen snillere og bedre mann i hele verden, og han er bare bare min!!!!
Jeg har ikke ord!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Visste du at du ikke trenger egen blogg for å kommentere i andres blogger?
Der du må velge "kommentèr som" under kommentarfeltet, kan du velge navn/nettadresse, eller anonym! Da skriver du bare inn navnet ditt!
Takker for alle hilsener :)