onsdag 14. april 2010

Fakkel med mening!


Det skulle kanskje bare mangle at det ikke ble litt skikkelig fakling på min siste tur på Melkøya! Litt usikker på hvor høy denne flammen er, men kanskje 30 meter? Bildet er tatt rett utenfor soveromsvinduet mitt her på øya, og høres veldig godt. Det er faktisk såpass store krefter i sving på det verste, at du kan se at vannet i glasset ditt dirrer, gardinene beveger seg litt, og badedøra klaprer. Selv tenker jeg alltid på Jurassic Park når jeg ser vannglasset, men det er heller dårlig med slike fordums skapninger her ute, selv om gassen som hentes opp sikkert er fra den tiden, og lukter deretter! Vi kaller det bare dinosaurus-fis når vi av og til kjenner lukta sive opp fra anlegget:) Dette fascinerende synet har i alle fall forstyrret nattesøvnen min de siste to nettene med all den støyen den nødvendigvis lager, og det virker ikke som at det blir bedre i natt, så da får jeg heller bare være glad for at jeg får oppleve det en siste gang før jeg reiser herfra!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Visste du at du ikke trenger egen blogg for å kommentere i andres blogger?
Der du må velge "kommentèr som" under kommentarfeltet, kan du velge navn/nettadresse, eller anonym! Da skriver du bare inn navnet ditt!
Takker for alle hilsener :)