tirsdag 13. april 2010

Vinnerlykke!!


Tenk å vinne i LOTTO da! Jeg som aldri har vunnet noe i hele mitt liv, oppdaget plutselig at jeg hadde vunnet over 7000 nesten en uke etter jeg vant:) så da er offisiellt alt hell i spill brukt opp fra denne siden! -men jeg tør selvfølgelig ikke la være å sende inn de faste tallene hver uke fremover da, for tenk om noen andre skulle vinne på VÅRE tall, som jeg og sambo plukket ut sammen for snart to år siden? Etter å ha vunnet utallige 45-kroners premier var det i alle fall kjempegøy å se at det faktisk er mulig å vinne en litt større sum, selv for oss vanlige dødelige :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Visste du at du ikke trenger egen blogg for å kommentere i andres blogger?
Der du må velge "kommentèr som" under kommentarfeltet, kan du velge navn/nettadresse, eller anonym! Da skriver du bare inn navnet ditt!
Takker for alle hilsener :)