lørdag 17. april 2010

Stuck!






Tja.. dag 2 på overtid i Hammerfest, med neste flyavgang satt opp på søndag.. what to do??
Ble oppgradert til hotellrom med badekar, så hva med litt egenpleie en lørdags kveld?

Var på senteret og fant meg ansiktsmaske og en sånn badebombe, og et interiørblad, og hadde planlagt en helaften i badekaret for den ømme ryggen min!

Etter å ha oppdaget at det bare kom kaldvann ut av krana i badekaret (fant det selvfølgelig ikke ut før karet var fullt, så tappet jeg ut halvparten av vannet, og fant ut at jeg kunne stå inni dusjkabinettet og holde slangen over kanten på toppen, for da traff jeg akkurat badekaret! Dette tok LANG tid, men glad og fornøyd over at karet var fullt, smurte jeg ansiktsmasken i ansiktet, la bladet på badekarkanten, og slapp badebomben nedi karet! Oh LYKKE, badevannet ble jo rosa i tilegg til den nydelige duften :D
Da jeg la meg nedi badekaret skjønte jeg at vannet ikke var så varmt som jeg hadde forestillt meg, i tilegg til at halve interiørbladet var dynket i vann! Etter ti minutter begynte det rett og slett å bli litt kaldt fordi magen stakk opp av vannet, og vannet ikke var mere enn sånn halvlunka, og i tilegg var det umulig å lese bladet, fordi at sidene var klistret sammen, så det ble igrunn litt kjedelig!
Så jeg sto rett og slett opp og tok meg en varm dusj istedet!

Men ingen skal si at jeg ikke prøvde i alle fall

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Visste du at du ikke trenger egen blogg for å kommentere i andres blogger?
Der du må velge "kommentèr som" under kommentarfeltet, kan du velge navn/nettadresse, eller anonym! Da skriver du bare inn navnet ditt!
Takker for alle hilsener :)