mandag 13. april 2009

Første innlegg :)

Da har jeg opprettet min første blogg! Hurra for meg!

Har igrunn enda ingen formening om hvordan jeg skal legge opp dette løpet i forhold til hva jeg skal blogge om, hvor ofte, og hvor personlig man skal være, og når jeg tenker meg om, så har jeg igrunn ikke lest så mange blogger, så dette kan jo bli spennende :)

..eller kanskje det er akkurat det det IKKE blir?!



Det er i alle fall ingen fare for at jeg kommer til å poste daglige bilder av mine antrekk jeg ønsker karakter på, eller livebilder av en eventuell fremtidig fødsel!


Jeg har i alle fall latt meg inspirere av Sandra, som jeg ikke har sett på mange år nå, men som virker å ha samme gode humoren og sarkasmen i vel behold :)

Se bloggen hennes her http://frkfarestveit.blogspot.com/


Skal se om jeg ikke finner noen bilder når jeg har tilgang til nett fra laptop'en igjen :)



Wish me luck!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Visste du at du ikke trenger egen blogg for å kommentere i andres blogger?
Der du må velge "kommentèr som" under kommentarfeltet, kan du velge navn/nettadresse, eller anonym! Da skriver du bare inn navnet ditt!
Takker for alle hilsener :)