onsdag 2. januar 2013

Hjemmelaget!

Hjemmelaget er best!!

Og det gjelder egentlig ganske mye.

Til jul har vi vært så heldige at vi har hjemmelaget rips/solbærsaft, eplejuice fra våre venners hage, jeg spedde på voksenpoeng-kontoen med å lage egne flatbrød, og julesnickerskarameller og har tydeligvis begynt å få dreisen på å tove egne tøfler :-)

Skryt skryt!

Tilbake til hverdagen nå.
Et nytt år med nye muligheter, sukker-detox og blanke ark venter.

Jeg skal strikke og sy mer.
Jeg skal blogge mer.
Jeg skal leke mer.
Jeg skal ut mer.

Hva skal du?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Visste du at du ikke trenger egen blogg for å kommentere i andres blogger?
Der du må velge "kommentèr som" under kommentarfeltet, kan du velge navn/nettadresse, eller anonym! Da skriver du bare inn navnet ditt!
Takker for alle hilsener :)