lørdag 5. februar 2011

Business n' pleasure!

Det er viktig å skille litt imellom og den siste uken har jeg vært helt oppslukt av å hekle opp alle bestillingene, sy ferdig og sende lekelenker, samt tenke ut nye ideèr! Derfor er det ekstra viktig med litt kos :)
Vi har vært både på babysvømming og barseltreff denne uka, og i dag kom det pakke i posten!
Jeg ELSKER pakke i posten!! 
Spesiellt når det er pakke fra Probat.no som har salg! Gleder meg til junior vokser inn i disse to :)
Ha en super lørdagskveld :)

Riktig utstyr til en ekte trønder!

Nostalgi :)

Probat.no

2 kommentarer:

  1. Hehe digger de der!

    Har selv bodyen med "puddingen" og t-skjorte med "hvorfor det" over hele :)
    Til min sønn som er født i aug 2010 :)

    SvarSlett
  2. Herlig :D
    Kjempegøy med slike bodyer med tekst synes jeg :)

    SvarSlett

Visste du at du ikke trenger egen blogg for å kommentere i andres blogger?
Der du må velge "kommentèr som" under kommentarfeltet, kan du velge navn/nettadresse, eller anonym! Da skriver du bare inn navnet ditt!
Takker for alle hilsener :)