torsdag 13. mai 2010

Jeg kan visst sy!!!

Mamma-mormor har vært på besøk og ledet meg ut i fristelse på Stoff&stil! FLere hundre kroner fattigere dro i hjen med både sommerdyne, bomulls-stoff og microfleece under armen, og undertegnede hadde et snev av angst for hva hun hadde begitt seg ut på!
Men det er utrolig hva jeg faktisk klarer å få til med mamma ved siden av meg, og etter endt økt, var resultatet en høst/vår-pose til vogna til lillebror når han kommer!
 Mesteparten av æren tilfaller uten tvil mamma, men jeg har jaggu gjort litt jeg også! Kanskje det faktisk blir sydame av meg også tilslutt?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Visste du at du ikke trenger egen blogg for å kommentere i andres blogger?
Der du må velge "kommentèr som" under kommentarfeltet, kan du velge navn/nettadresse, eller anonym! Da skriver du bare inn navnet ditt!
Takker for alle hilsener :)