fredag 20. november 2009

Lakselv igjen!!


Da var det igjen for mye vind i hammerfest for å lande, så det bli buss i to timer for å komme frem! Brr.. Denne bussen kunne med fordel ha vært ferdig varmet opp før vi satte oss, for å si det sånn! Istedet for å poste bilde av det kjedelige flyplass-skiltet, så legger jeg heller med bilde av det flotte brødboksen jeg har funnet meg! Leiligheten er så godt som ferdig innredet, men mangler fremdeles litt belysning! Jeg synes det er så vanskelig å finne lys! Etter endel leting, fant jeg endelig noen fine beige gardiner, men lysene lar vente på seg! Forhåpentligvis finner jeg noe før jul! Tips til nettsider med fin belysning, mottas med stor takk! Ønsker alle en deilig førjulstid :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Visste du at du ikke trenger egen blogg for å kommentere i andres blogger?
Der du må velge "kommentèr som" under kommentarfeltet, kan du velge navn/nettadresse, eller anonym! Da skriver du bare inn navnet ditt!
Takker for alle hilsener :)