tirsdag 14. april 2009

Hverdagsliv!


Hva bedriver man så dagene med når man sitter på en bitteliten øy utenfor finnmarkskysten?

Svaret er nok som forventet; svært lite!


Hverdagen er ganske ensformig i form av å jobbe, trene, sløve foran tv'n før jeg avslutter med en telefon hjem før jeg legger meg! Sistnevnte er alltid dagens høydepunkt, og det er en evig nedtelling, og komprimering av dager til jeg skal hjem igjen :)


Men når man da endelig er klar for hjemreise, så er det ingenting i verden som er bedre enn å se det store smilet som venter meg på Værnes, og da er det priceless å ha 14 dager fri før man skal på jobb :)


Denne dagen har ikke vært ulik denne prototypen, og jeg har akkurat spist en porsjon havregrøt og koser meg med en kopp te, mens jeg lurer på om jeg begynner å bli gammel siden jeg drikker te, og om jeg noensinne kommer til å synes det er gøy å trene! Har lovt meg selv at jeg skal prøve en step-time på 3T, som er treningssenteret jeg er medlem av i Trondheim, når jeg kommer hjem!
Bare 5 dager igjen nå :)




2 kommentarer:

  1. Ahh.. Te er da i ikke gamlings.. hehehe... det er litt engelsk.. så heller eksotisk enn gamling-syndrom :D

    SvarSlett
  2. Hehe, ja det er kanskje mere afternoon-tea over det hele :D Eksotisk hørtes definitivt mye bedre ut!

    SvarSlett

Visste du at du ikke trenger egen blogg for å kommentere i andres blogger?
Der du må velge "kommentèr som" under kommentarfeltet, kan du velge navn/nettadresse, eller anonym! Da skriver du bare inn navnet ditt!
Takker for alle hilsener :)