torsdag 26. mai 2011

Mai-poser



To Mai-poser er ferdige, og to stelleposer, samt en haug med lekelenker!
Alt er på tur til nye lekekamerater langt, langt nord i landet!

Innimellom slagene, strikker jeg på Teppene til NFI-utfordringen 
til bloggen STRIKKERE. Jeg har strikket ett, men har begynt på
et til, som jeg håper å få ferdig inne 31. mai. 
Ikke noe avansert, men når man ikke kan strikke noe særlig, 
går det ikke så raskt i svingene!

Nå har vi også rundet 200 likere på facebooksiden, og mangler 
bare 18 følgere på bloggen for at vi skal trekke en fleecepose 31. mai!
Veldig spent på om vi får det til!!


Her er en titt på Mai-posene! 
Nå blir det bestillingsstopp på poser en perioder fremover, slik at jeg får tid
til å sy litt til meg selv også :)


Rosa-pose med matchende stellepose






Prøvde en ny type overlapping av løpegang, som jeg ble fornøyd med!





Klaffen nede, for å skjule endene på glidelåsene!










Sort pose med stripete stellepose





Jeg bare elsker disse stripene!!










Pent pakket sammen og på tur nordover





Stelleposene fikk sløyfe  på!





Og fleeceposene et hjerte hver





En haug med lekelenker





2 kommentarer:

  1. Så fine, både posene og lenkene :)
    Viktig å få tid til å sy til en selv også ;)

    SvarSlett
  2. Jeg er helt enig, Hilde, det er kanskje til og med viktigst :) Håper dere har hatt ei nydelig helg :)

    SvarSlett

Visste du at du ikke trenger egen blogg for å kommentere i andres blogger?
Der du må velge "kommentèr som" under kommentarfeltet, kan du velge navn/nettadresse, eller anonym! Da skriver du bare inn navnet ditt!
Takker for alle hilsener :)