onsdag 16. februar 2011

Fine farger :)

Da har vi hatt navnefest for lilleknotten i huset, og det har vært hektisk! 
Men likevel har jeg fått heklet litt booties, og sydd og trykket nye lekelenker! 
Jeg har laget en egen side på bloggen her som heter "produkter" hvor jeg har postet flere bilder. 
Se rett under overskriften "Maichen's" så finner dere den :)

På min facebookside BY:M har jeg klart å få 100 tilhengere, noe som er helt utrolig! To heldige vinnere har fått hver sin lekelenke, som er på tur i posten, og nå satser vi mot 150!!

Passer på å minne om Give-away på bloggen også, og håper fremdeles på 50 følgere.
Da vil jeg trekke en heldig vinner av en superpraktisk lekelenke!
Om du vil være med i trekningen, følg bloggen min, og se HER



Blogginnlegg fra Navnefesten kommer etterhvert som tiden strekker til! 
I mellomtiden ønsker jeg alle en strålende uke!

4 kommentarer:

  1. Hei:)

    Fant deg gjennom Auksjonen for SSstiftelsen, så jeg måtte bare inn å se på bloggen din:) Babybootiesene du lager er så søte! Har ikke barn enda, men har planer om ikke så altfor lenge, så etterhvert vil jeg ha et par:)

    klem Jennifer

    SvarSlett
  2. Så hyggelig da :) Kjempekoselig at du la igjen et lite spor! Ha en fin kveld videre!

    SvarSlett
  3. Kjempefine lekelenker! Og vel overstått navnefest. Håper dere hadde en hyggelig dag. Har sett bildene Stein la ut på fb - så fine alle sammen, og utrolig flott kake :o)

    SvarSlett
  4. Takk for det :) Vi hadde en kjempedag med familie og venner, og mange gode kaker ja :)

    SvarSlett

Visste du at du ikke trenger egen blogg for å kommentere i andres blogger?
Der du må velge "kommentèr som" under kommentarfeltet, kan du velge navn/nettadresse, eller anonym! Da skriver du bare inn navnet ditt!
Takker for alle hilsener :)