tirsdag 30. november 2010

FFWD!!

Tiden raser avsted her nå! Tenkte at "nå er det jo en stund siden jeg har blogget, men at det nesten er 3 uker siden, har gått meg hus forbi!
Juleforberedelsene er i full gang, og det nærmer seg avreise for meg og mini's Nordlands-turne` 6-13 desember! Blir stas å hilse på oldeforeldre og besteforeldre, tanter og onkler og andre slektninger og venner igjen :)
Veldig spent på flyreisen alene med junior, og om jeg klarer å begrense pakkingen :) Med en barnevogn i ene hånda, junior på magen, og koffert i andre hånden, tror jeg at det må pakkes med omhu! Heldigvis har vi gått til anskaffelse av en "Pram-Pack" så jeg håper jeg berger vogna tur/retur!

Tiden som kommer har mange ting å glede seg til!
Babykino: Hjem til jul!
Julebord med jentene på lørdag!
Nordlandsturne`
Julegavepakkenelliker
Pynte huset til jul..


Men i kveld er planen å bare kose seg! Oppskriften er enkel:

Fyr i peisen!



 Litt håndarbeide kombinert med internett :)



En deilig kopp Cappuchino i en nydelig kopp fra GreenGate!



Rosene fra Farsdagen tok tidlig kveld, men fikk alternativ plassering!


Voila! Versågod nyt :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Visste du at du ikke trenger egen blogg for å kommentere i andres blogger?
Der du må velge "kommentèr som" under kommentarfeltet, kan du velge navn/nettadresse, eller anonym! Da skriver du bare inn navnet ditt!
Takker for alle hilsener :)