lørdag 3. juli 2010

Endelig litt godvær!!

Og det var ikke en dag fpr tidlig i alle fall! Herlig å kunne ta ut stolputene og bare nyyyte solen!
Selv om min høygravide kropp ikke er like fornøyd med varmen, og protesterer ved å øke størreelsen på føttene mine med 100%, så gjør det likevel noe med humøret, selv om jeg ikke klarer å bare sitte ute i solen :)
Her er min lille oase på baksiden av huset :) Vi har kun handlet inn hagemøbler foreløpig, så blir vi heller å se litt på beplantning til neste sommer! Først må vi bestemme oss for om vi bare skal ha store krukker på platten, eller om vi skal lage noen store bed for å plante i!

Sett mot enden av tomta! Sandkassen til lillebror kan skimtes helt til venstre :) Grillen vår er selvfølgelig til reparasjon nå, som det er finvær, så jeg håper bare at vi får flere muligheter!


Sett mot naboene. Fin levegg, som skjermer mot innsyn og vind
"Elsker, elsker ikke.." ELSKER fargene!! Innflyttingsgave fra min kreative sy-tante :)


En litt sliten sommerblomst, og en koselig stein :)

Verandaen på fremsiden av huset! Ikke så mye som er gjort her heller, men fint å kunne sette seg i skyggen når sola er på motsatt side, og herlig utsikt!


Utsikten fra Verandaen på fremsiden!


Dette er utsikten rett frem fra Verandaen, men til høsten skal den store Furua bort, og da blir det fri sikt mot Trondheimsfjorden! Er ikke det luksus, så vet ikke jeg! Skjønner ikke at det er mulig å være så heldig :)


Håper ikke dette var det siste vi så til sola for denne sommeren, selv om jeg sitter her med Donald-føtter :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Visste du at du ikke trenger egen blogg for å kommentere i andres blogger?
Der du må velge "kommentèr som" under kommentarfeltet, kan du velge navn/nettadresse, eller anonym! Da skriver du bare inn navnet ditt!
Takker for alle hilsener :)