mandag 22. februar 2010

Huset vårt til høyre:)



3 kommentarer:

  1. Veit ikke helt hvordan jeg blir følger her jeg... men om jeg får lov kan jeg legge bloggen din til i blogglista mi inne på min egen blogg... på den måten kan jeg lett følge med når du opdaterer å sånn... Jeg er forresten LadyAmKnøtt2 påvei inne på BV... mener jeg har sett deg der...

    SvarSlett
  2. Så utrolig koselig :)
    Legg meg gjerne til, ja, jeg tror ikke det er så mange som er innom her utenom familie :)

    Skal ta meg en tur innom din også!
    Ha en fortsatt super fredag :)

    SvarSlett
  3. sånn da var du lagt til... :)

    SvarSlett

Visste du at du ikke trenger egen blogg for å kommentere i andres blogger?
Der du må velge "kommentèr som" under kommentarfeltet, kan du velge navn/nettadresse, eller anonym! Da skriver du bare inn navnet ditt!
Takker for alle hilsener :)