søndag 31. januar 2010

Prinsipper -til for å brytes?


Himmel og hav, nå har det skjedd! I utgangspunktet er jeg jo prinsipielt motstander av fenomenet Crocs, og dets like! Jeg skal ikke nekte for at de er både lette og behagelige og ha på seg, men de er jo så vanvittig stygge!! Likevel var det noe som tiltalte med ved denne varianten, da jeg var på tenerife i forrige uke, og jeg lot meg friste av prisen på 48 kroner, samt bling-bling på risten! Jeg bøyer meg i støvet, og innrømmer nederlaget, men var de ikke søte da? :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Visste du at du ikke trenger egen blogg for å kommentere i andres blogger?
Der du må velge "kommentèr som" under kommentarfeltet, kan du velge navn/nettadresse, eller anonym! Da skriver du bare inn navnet ditt!
Takker for alle hilsener :)