søndag 29. november 2009

Første søndag i advent!


Da har jeg pyntet juletreet på jobb for 3. År på rad! Men i år skal jeg ikke jobbe i julen heldigvis. Jeg skal feire i eget hjem med egen mann og eget juletre! Himmel som jeg gleder meg til å komme hjem og lage litt advents stemning i leiligheten! Søndag 6. skal jeg på julemesse i regi av denne damen http://englefryd.blogspot.com/, og da håper jeg at jeg finner litt mere julepynt:) sambo har 50 juletrekuler, og jeg har 3 nisser, så litt mere må vi nok ha! I kveld blir det julekonsert med Anne Grete Preus og Kai Somby på kulturhuset i Hammerfest, som min gode kollega Anne har invitert meg ut på. Etterpå blir det middag og bare kos:) Nå teller jeg bare dagene til hjemreise, og håper at værgudene er på min side fredag!

2 kommentarer:

  1. Hei hei.
    Takk for koselig omtale, så kjekt:-)
    Dagen i dag har vært strålende med mange koselige besøkende. Vi ser frem til å ønske deg velkommen neste søndag, og håper vi klarer å svare til forventningene:-)
    Desverre har vi ikke kortterminal, så det er kjekt å ha med litt kontanter.
    Håper du gir deg til kjenne da, slik at vi får hilst på deg.
    Ha en flott uke!!!

    SvarSlett
  2. Kjempefin blogg du har, hvor jeg finner inspirasjon og drømmer meg bort :) Selv er jeg nybegynner og lover stadig vekk meg selv å oppdatere oftere, med varierende hell :)
    Må nok en tur innom minibanken før jeg kjører til Buvika neste søndag da, og gleder meg veldig til å komme og se!

    Ha en flott uke du også :)

    SvarSlett

Visste du at du ikke trenger egen blogg for å kommentere i andres blogger?
Der du må velge "kommentèr som" under kommentarfeltet, kan du velge navn/nettadresse, eller anonym! Da skriver du bare inn navnet ditt!
Takker for alle hilsener :)